Suport

Aici gasesti o serie de intrebari si raspunsuri care sa te ajute in folosirea platformei Doclandia. De la servicii si medici la contul tau, am incercat sa acoperim cele mai relevante subiecte.

Daca ai si alte intrebari, poti sa ne scrii la contact@doclandia.ro



Platforma
Doclandia este platforma online unde găsești doctori. Scurtăm timpul de așteptare conectând pacienții cu doctorii de care au nevoie. Alegi doctorul care îți convine, te conectezi cum vrei și te programezi simplu, rapid și civilizat.
La fiecare achiziție, 75% din tarif merge la medic pentru serviciul prestat, iar 25% rămâne la Doclandia pentru suportul acordat medicului cu întreținerea platformei și marketing.
Sunt toate interacțiunile pe care le ai cu medicii Doclandia de-a lungul timpului. Secțiunea este împărțită în două: programări și istoric. Programările sunt vizitele viitoare, iar istoricul se referă la vizitele trecute, ordonate cronologic.Vizitele pot fi video, la cabinetul medicului sau acasă la tine.
Profilul medical adună informații vitale despre sănătatea ta. În această secțiune, poți să ții online și toate documentele medicale: analize, radiografii, rețete, bilete de trimitere.
Recomandările doctorilor Doclandia țin cont de istoricul tău medical.Completându-l, scurtezi anamneza pe care o face în mod normal un doctor la începutul unei vizite.
Doar tu și medicii cu care interacționezi. Înainte de o nouă vizită, îți recomandăm să verifici dacă profilul tău medical este la zi. E bine ca medicul să fie informat corect despre starea sănătății tale.
Poți să adaugi până la 4 profile, pentru copii, soț sau soție, prieten sau prietenă, bunici sau vecini. Fiecare profil are propriile informații medicale, programări și vizite, doar că împart același cont.
Contul meu
Plata se face exclusiv online prin card bancar.Este securizată și sigură, cu ajutorul partenerilor noștri Banca Transilvania și PayU.
Mergi în secțiunea Contul meu și editezi câmpul numit Parolă, apăsând pe pictograma cu creionul. Se va deschide o fereastră în care poți schimba parola.
Notificările sunt utile atunci când ai o programare făcută sau un abonament activ cu un medic. În cazul programării, îți reamintim că urmează vizita sau te anunțăm de orice modificări ar putea interveni din partea medicului. În cazul abonamentului, primești un semn de la noi atunci când medicul îți răspunde la un mesaj.
Simplu, mergi în secțiunea Contul meu și cauți Notificări.Există opțiunea email și opțiunea SMS, le poți dezactiva și reactiva oricând pe fiecare.
Ne pare rău că te-am dezamăgit. Dacă vrei să pleci de pe Doclandia, o poți face trimițând un email la contact@doclandia.ro și te va contacta un reprezentant de-al nostru în cel mai scurt timp.
Doctori
Toți medicii care au un cabinet online Doclandia sunt acceptați pe platformă doar în baza documentelor care atestă calificarea de medic.
Poți alege după diverse criterii: disponibilitate, proximitate, preț, precum și după seriozitatea pe care ți-o transmite modul în care se prezintă medicul în cabinetul său online Doclandia.
Atunci când ai o programare făcută, aceasta apare pe pagina Acasă, imediat după autentificare.De asemenea, toate programările următoare se regăsesc în Vizitele mele, alături de istoricul vizitelor încheiate.
După încheierea vizitei, vei primi un formular de evaluare, în care poți să acorzi o notă doctorului, precum și un feedback sub formă de text, în care poți descrie în cuvinte experiența pe care ai avut-o.
În această secțiune se salvează automat toți doctorii cu care ai interacționat pe platformă. Astfel, dacă ai fost mulțumit de un anumit doctor, îl poți găsi ușor și poți apela din nou la el.
Vizita video
Vizita video este o modalitate nouă de a interacționa cu medicul, la distanță. Se mai numește și telemedicină. Practic, tu și medicul vă vedeți reciproc, prin transmisia video, și puteți discuta prin transmisia audio sau prin fereastra de chat disponibilă lângă video. Fiecare vizita e salvata in contul tau si o poti revedea oricand.
În primul rând, îți salvează timp. Poți vorbi cu medicul de oriunde ai fi, fără să te deplasezi. Multe dintre problemele medicale minore pot fi rezolvate cu succes într-o vizită video. În al doilea rând, online ai mai mulți medici, adică ai acces și la cei din alte orașe, fără efort, și la cei care sunt mai greu de prins la cabinet.
Fiecare medic își stabilește singur durata și prețul unei vizite video, precum și orarul când este disponibil. Este la alegerea medicului dacă își activează vizite video printre serviciile oferite.
Te rugăm să te autentifici pe platformă cu cel puțin 5 minute înainte de vizită, pentru a nu pierde din timpul consultației cu eventuale pregătiri. Medicul va intra la ora programată.
Sunt trei lucruri pe care poți să le faci. Primul ar fi să verifici dacă transmisiile video și audio și conexiunea la rețeaua de internetde pe dispozitivul tău merg corespunzător. Dacă folosești de obicei servicii precum Skype, Facetime sau Google Hangouts, probabil că microfonul și camera video funcționează. Al doilea ar fi să îți verifici profilul medical și să îl completezi sau să îl actualizezi cu ce îți amintești, astfel încât să scurtezi timpul petrecut de medic să îți pună întrebări. Al treilea ar fi să îți faci o listă cu întrebările pe care vrei să i le pui medicului, să fii sigur că nu uiți nimic.
Vei primi un scurt formular de evaluare, pe care te rugăm să îl completezi. Acolo, acorzi o nota doctorului și poți descrie, pe scurt, cum a fost experiența.
Te rugăm să nu întârzii, pentru că pierzi minute prețioase din vizita video. Aceasta nu se poate prelungi, iar suma achitată nu se returnează.Dacă nu poți evita întârzierea și nu îți ajung minutele rămase, poți rezerva o nouă vizită video cu același medic.
Din păcate, nu se poate schimba, dar ne poți scrie la contact@doclandia.ro și îți restituim banii. De asemenea, poți face oricând o programare nouă.
Dacă ai nevoie de mai mult timp de discuție, poți să programezi o nouă vizită video. Durata unei vizite este stabilită de medic, la fel ca tariful și orarul când acesta e disponibil.
Ne pare rău, din păcate nu putem controla schimbările neprevăzute din programul medicilor. Chiar dacă vizita nu s-a întâmplat, poți acorda o notă medicului, deși e posibil să nu fie vorba de neseriozitate. De asemenea, poți solicita restituirea banilor din contul tău, după care noi verificăm informația și îți răspundem pe email.
Te rugăm să emiți o cerere de restituire a sumei achitate din contul tău, completând și motivul. Departamentul nostru tehnic va investiga cauzele erorii, urmând să accepte sau nu cererea ta.
Vizita cabinet
Vizita la cabinet este o consultație obișnuită, față în față cu medicul, în cabinetul său fizic.
Pentru că poți face programarea oricând vrei, 27/7, fără să depinzi de orele de funcționare ale unui call center. Pentru că e mai simplu să găsești un medic în apropierea ta. Și pentru că poți să te informezi despre medicul care te consultă și să îl alegi dupa propriile tale criterii. În plus, plătești online cu cardul, o opțiune care încă nu e disponibilă în toate cabinetele.
Fiecare medic își stabilește singur durata și prețul unei vizite la cabinet, precum și orarul când este disponibil. Este la alegerea medicului dacă își activează vizite la cabinet printre serviciile oferite.
Ne străduim să creștem permanent numărul de doctori disponibili la nivel național.Este posibil să nu fi ajuns încă în orașul tău, caz în care îți recomandăm călduros să încerci o vizită video. Altfel, dacă se întâmplă să cunoști un medic la care ai vrea să online apelezi prin platformă, ne-am bucura să îi recomanzi să se înscrie pe Doclandia.
Din păcate, nu se poate schimba.
Te rugăm să nu întârzii, pentru că pierzi minute prețioase din vizita programată. Aceasta nu se poate prelungi, decât dacă medicul poate și dorește să mai stea peste timpul alocat, iar suma achitată nu se returnează.
Vizita acasa
Vizita acasă este un nou tip de serviciu, în care medicul se deplasează acolo unde ești tu: acasă, la birou sau la hotel, dacă ești în concediu. Practic, consultația se desfășoară în spațiul tău de confort, în afara cabinetului medical.
Vizita acasă este o alternativă mai comodă care îți salvează energia și timpul pierdut în trafic. Serviciul este recomandat pentru copii. Am observat din experiență că aceștia se simt mai în largul lor și consultația decurge mai ușor acasă, decât la cabinet. De asemenea, poate fi utilă și pentru pacienții în vârstă sau cei care nu pot sau nu vor să se deplaseze la cabinet.
Fiecare medic își stabilește singur durata și prețul unei vizite acasă, precum și orarul când este disponibil. Este la alegerea medicului dacă își activează vizite acasă printre serviciile oferite.
Ne străduim să creștem permanent numărul de doctori disponibili la nivel național.Este posibil să nu fi ajuns încă în orașul tău, caz în care îți recomandăm călduros să încerci o vizită video. Altfel, dacă se întâmplă să cunoști un medic la care ai vrea să online apelezi prin platformă, ne-am bucura să îi recomanzi să se înscrie pe Doclandia.
Din păcate, nu se poate schimba.
Fii înțelegător :) Acesta este un serviciu nou pe care îl testăm. Momentan, ora la care ajunge medicul este estimativă, e posibil să întârzie dacă este prins în trafic. Dacă medicul nu ajunge deloc, ne pare rău, o să ținem cont de această întâmplare, iar tu poți solicita restituirea banilor din contul tău, completând și motivul. Noi verificăm informația și îți returnăm suma achitată, cu răspuns pe email.
Chat
Abonamentul chat include mesaje nelimitate cu un medic de familie ales de tine. Poți folosi abonamentul și pentru întrebări legate de un alt membru al familiei. Când am creat acest serviciu, ne-am gândit în primul rând la părinții care au copii mici.
Timpul mediu de răspuns este de 1h în acest moment, dar depinde de fiecare medic în parte. Trebuie ținut cont și de perioada din timpul nopții, de weekend și de sărbători.
Din păcate, nu poți schimba medicul înainte de încheierea abonamentului, dar te încurajăm să îi acorzi o notă, astfel încât să ajuți alți pacienți în alegerea lor.
Poți întrerupe abonamentul atunci când nu mai ai nevoie. În contul tău, la secțiunea unde apare "Abonament activ", apeși pe butonul "Renunță", iar plata recurentă este anulată.