Intrebari frecvente

Ce este Doclandia?

Doclandia este o platformă tehnologică revoluționară, care oferă un serviciu nou pentru persoanele care vor să comunice cu un medic oricând, oricât și de oriunde doresc.

Cum functioneaza?

E simplu. Abonatul nostru primeste asistenta personalizata de la un specialist in domeniul medical. Iti faci un cont si din momentul activarii esti conectat cu medicul tau personal.

Puteti incepe o discutie in sectiunea “Intreaba medicul” pur si simplu introducand doar intrebarile dvs de sanatate. Va recomandam sa pastrati intrebarile scurte si la obiect (de exemplu “am o durere de spate, ce pot sa fac?”)

Cum sunt reglementate serviciile Doclandia? Pot medicii sa stabileasca un diagnostic?

Medicii Doclandia iti ofera asistenta care va ajuta sa decideti de unde sa obtineti cea mai buna ingrijire pe baza simptomelor si informatiilor pe care le introduceti, dar nu ofera un diagnostic specific sau o reteta de tratament medical, acestea necesita o evaluare completa de catre un medic.

Medicii citesc informatiile furnizate de dvs si incearca sa va indrume catre cea mai potrivita sursa de ajutor cum ar fi un spital sau un medic, sau va pot indruma sa luati masuri simplu pentru a va inbunatati starea de sanatate.

Daca se mentioneaza un diagnostic in timpul discutiei sau modalitati posibile de tratare a simptomelor pe care le comunicati medicului, acestea se datoreaza faptului ca este o cauza obisnuita a unui simptom in randul populatiei la modul general, si nu ar trebui sa fie luat ca diagnostic sau tratament specific al starii dvs de sanatate.

Care sunt afectiunile pentru care te poti adresa medicilor Doclandia?

Medicii Doclandia se pot adresa afectiunilor ce nu constituie urgenta medicala, iar serviciile noastre nu sunt destinate sa inlocuiasca o consultatie fizica. O simpla intrebare la medicii Doclandia poate fi o solutie mai rapida, accesibila si confortabila pentru problema ta de sanatate.

Cele mai uzuale afectiuni care le poti adresa medicilor Doclandia sunt urmatoarele:

Alergii cutanate, raceala, gripa, febra, conjunctivita, bronsita, faringita, diaree, dureri de cap, dureri de spate, dureri de stomac, cistita, iritatii cutanate, dermatita, intepaturi de insecte, sinuzita, tuse si altele.

Dar pentru afectiuni mai grave sau care pun în pericol viața, o vizită la un medic sau la un spital este importantă și necesară. Deasemenea medicii specialisti Doclandia nu va pot oferi prescriptii medicale, concedii medicale sau scrisori medicale.

Trebuie sa platesc pentru a utiliza serviciile Doclandia?

Doclandia este o platforma tehnologica revolutionara, care ofera un serviciu nou pentru persoanele care vor sa nu mai piarda timp in salile de asteptare si care vor sa comunice cu un medic oricand, oricat si de oriunde doresc, usurand viata lor ocupata. Dupa ce ati creat un cont gratuit pe site, in care beneficiati de acces nelimitat la informatiile dvs personale, va puteti activa abonamentul pentru a comunica cu unul din medicii Doclandia, pe perioada dorita de

-1 luna de zile, cu plata automata a sumei de 10 Euro in fiecare luna la data expirarii perioadei de 30 de zile de la activare

-1 an (365 de zile), cu plata in avans a sumei de 100 Euro, adica beneficiati de un discount de 2 luni gratuite daca platiti in avans. Si la abonamentul pe 1 an aveti posibilitatea sa continuati cu inca 1 an dupa data expirarii primului an.

Cand doriti sa vorbiti cu un medic Doclandia, trebuie sa va activati abonamentul personal. Puteti opta pentru o plata lunara de 10 EURO cu posibilitate de prelungire automata sau anulare in orice moment. In plus, va oferim un abonament anual care va ofera acces la vizite nelimitate, astfel aveti linistea ca aveti un medic personal la dispozitia dvs cu care puteti vorbi oricat doriti pe perioada activa a abonamentului.

Cum pot efectua plata abonamentului?

Puteti utiliza modalitatea de plata prin Card bancar. Toate platile se fac in moneda RON, si se calculeaza dupa cursul BNR din ziua efectuarii platii.

As vrea sa imi fac cont pe Doclandia, dar sa nu platesc. Este posibil?

Nu va faceti griji, veti fi taxat cu valoarea abonamentului ales doar atunci cand va inregistrati metoda de plata in cont si alegeti sa faceti plata efectiva. Pana atunci, puteti folosi nelimitat toate facilitatile contului dvs gratuit.

Nu am folosit niciodata serviciile din abonamentul Doclandia, pot obtine o rambursare?

Din pacate, nu putem oferi rambursari.

Cum accesez Doclandia? Am nevoie de vreo specificatie tehnica anume?

Poti accesa contul tau Doclandia de pe orice dispozitiv cu un browser instalat si conexiune la internet. Acesta poate fi orice smartphone, cu orice sistem de operare (Android, iOS sau altele), orice tableta sau orice calculator (desktop sau laptop).

Pot cere un anumit tip de medic specialist cu care sa vorbesc?

Doclandia va lansa in curand acest tip de serviciu, dar momentan toti specialistii nostri pot oferi informatii generale care acopera o arie foarte larga de afectiuni si solutiile posibile.

Cat de repede as putea beneficia de un raspuns la problema mea?

In functie de perioada zilei in care solicitati raspunsul, puteti obtine, de obicei, un raspuns in termen de 2 ore de la solicitarea dvs. Deseori, raspunsurile pot veni in doar cateva minute. Totodata, este de la sine inteles ca si medicii sunt oameni si au nevoie de odihna, cel putin pe timpul noptii si in week-end. Dar este foarte posibil ca unii medici sa va raspunda cu drag si in aceste intervale, cat si pe perioada sarbatorilor.

Am o limita de timp pentru vizite?

Timpul mediu al unei consultatii la cabinet in Romania este de 15 min. Cu Doclandia ai acces nelimitat la medicul tau, adica poti sa ii trimiti oricate intrebari doresti. Toate discutiile nelimitate sunt incluse in abonamentul tau de 10 Euro.

Am posibilitatea sa imi aleg medicul?

Iti vom aloca un medic dedicat, selectat la un standard inalt de calitate. In orice moment poti cere schimbarea medicului actual, iar Doclandia iti va aloca un alt medic cu care sa continui comunicarea.

Pot amana, reprograma interactiunea cu medicul?

Oricand puteti alege sa ii scrieti intrebari medicului dvs Doclandia, chiar si noaptea sau in weekend. El va va raspunde in cel mai scurt timp posibil. Doclandia este aici pentru linistea dumneavoastra.

Dar confidentialitatea datelor? Sunt private informatiile din contul meu personal Doclandia?

Informatiile tale sunt securizate 100%, tu alegi daca si cu cine doresti sa impartasesti informatiile tale care iti apartin in totalitate. In orice moment poti sa stergi oricare din informatiile completate, la fel cum poti sterge definitiv contul tau personal.

Exista o limitare a ceea ce pot oferi medicii pe Doclandia?

Doclandia nu este destinat urgentelor medicale. Daca credeti ca aveti o situatie de urgenta, va rugam sa sunati la 112 sau sa mergeti la cea mai apropiata camera de garda. Daca aveti nevoie de medicamente, medicii nostri nu va pot prescrie acest lucru pe Doclandia. Medicii nostri nu completeaza tipizate medicale, adeverinte, scrisori medicale, deoarece acestea necesita un examen medical fizic.

Cum pot face o plangere?

Foarte simplu. Puteti folosi formularul de contact de pe site-ul Doclandia, sau puteti trimite direct pe e-mail la adresa contact@doclandia.ro. Vom incerca sa raspundem in cel mai scurt timp posibil pentru a putea rezolva orice eventuala problema intampinata.

Cine sunt medicii Doclandia?

Medicii care ofera servicii pe site sunt profesionisti licentiati in Medicina, cu diverse diplome de specialitate, selectati foarte atent de Doclandia pentru a face parte din echipa care revolutioneaza sanatatea. Cu totii avem nevoie de cei mai buni medici cu care sa comunicam permanent si pe durata lunga, care sa ne cunoasca istoricul personal pentru a ne putea asista in alegerea celor mai bune decizii. Doclandia face pentru dvs un sistem integrat cu cei mai buni profesionisti care sa va poata oferi cele mai bune servicii de care aveti nevoie.

Pot folosi serviciile Doclandia si in alte tari?

Puteti acces contul dvs personal din orice colt al lumii. Medicii Doclandia va vor raspunde la intrebari ca si cum ar fi langa dumneavoastra.

Cum imi schimb informatiile personale?

Pentru a schimba si actualiza datele personale trebuie sa intrati in contul dvs, iar in meniu gasiti toate informatiile introduse de dvs pe care le puteti edita, adauga sau sterge oricand doriti.

Cum pot iesi din cont?

Dati click pe “Delogare” din meniul contului dvs personal.

Cum pot accesa istoricul vizitelor mele cu medicii Doclandia?

In contul dvs personal, in meniu, intrati pe butonul "Vizitele mele". Acolo puteti gasi salvata fiecare discutie finalizata dintre dvs si medicul Doclandia. In caz ca nu apare nici o discutie salvata, exista posibilitatea sa nu fie finalizata. In cazul acesta puteti intra din nou in discutie cu medicul Doclandia pentru a finaliza conversatia, in meniul "Intreaba medicul".

Pot folosi Doclandia pentru altcineva cum ar fi sotia/sotul, copiii sau prietenii mei?

Doclandia va sfatuieste sa va creati cont personal pentru fiecare utilizator in parte, pentru siguranta datelor personale ale fiecaruia. Daca totusi doriti sa completati informatii despre alte persoane in contul dvs personal (cum ar fi membri de familie, copiii dvs), trebuie sa stiti ca sunteti in totalitate raspunzator pentru informatiile completate.

Pot alege un medic de sex feminin sau de sex masculin?

In prezent nu avem optiunea asta. Daca aceasta este o preferinta a dvs va rugam sa ne contactati la adresa contact@doclandia.ro si echipa noastra de asistenta medicala va va ajuta.

Pot sa fac o vizita fizica la medicul meu Doclandia?

Toate vizitele noastre se desfoara online. Daca este necesar un examen fizic, medicul dvs personal va va recomanda sa efectuati teste suplimentare si Doclandia chiar sustine ca relatia medic - client sa fie imbunatatita si prin vizite la cabinetul fizic al medicului dvs.

Pot sa imi incarc fisiere in contul meu personal Doclandia?

Orice informatii despre starea dvs de sanatate si istoricul dvs personal le puteti actualiza in contul dvs personal securizat 100% de pe platforma Doclandia. Mai mult, in timpul discutiilor cu medicul dvs personal, ii puteti trimite daca doriti orice fisier care credeti ca il poate ajuta pentru o opinie cat mai corecta asupra simptomelor dvs.

Pot alege o vizita la o specialitate anume?

Momentan nu aveti aceasta posibilitate, dar in viitorul foarte apropiat promitem sa va oferim acest serviciu.

Ce ar trebui sa fac daca observ ceva neobisnuit sau nefunctional in aplicatia Doclandia?

Va rugam sa ne contactati la adresa contact@doclandia.ro sau folosind formularul de contact din site. Ne-ar ajuta mult daca ati trimite un print screen cu problema observata.

Am scris un mesaj medicului dar nu mi-a raspuns. Ce ar trebui sa fac?

Va asiguram ca toti medicii Doclandia fac tot posibilul sa va raspunda intrebarilor in cel mai scurt timp posibil. Trebuie sa tinem cont totusi si de faptul ca si medicii au timpul lor personal, iar uneori si ei pot intampina probleme. Daca totusi credeti ca a trecut prea mult timp si nu ati primit raspuns, va rugam sa ne contactati de urgenta la adresa contact@doclandia.ro sau folosind formularul de contact din site.

Acces la sănătate de oriunde, oricând.
Inscrie-te in Doclandia